Wednesday, July 22, 2009

[News] Yunho Won’t be Casted for 맨땅에 헤딩

Rumor about Yunho’s appearance in two drama “You’re So Beautiful” and “Absolute Boyfriend” not likely to be realized has already been known.

However, recently CBS news reported another rumor spread that U-Know Yunho (real name, Jung Yunho, 23) will be casted in “맨땅 에 헤딩” (script by Kim Sol-ji, directed by Park Sung-soo), a new drama from MBC to be aired in September about two football players who are aiming to join English Premiere League.

Yunho was said to replace the role actor Kim Rae Won left for. Kim Rae Won sudden enlistment to serve the country in army duty in August.

Yet, the spokeperson of “맨땅에 헤딩” drama soon refused, “The rumor about U-Know Yunho’s cast for this drama is entirely groundless. As for Kim Rae Won, after he dropped his role, he’s doing his best now for the duty.”
====================================================================================

Rumor, bahwa Yunho akan membintangi film “You’re So Beautiful” dan “Absolute Boyfriend” terjawab sudah.,,

Sesuai dengan apa yang sudah diberitakan, Yunho memang tidak akan membintangi kedua film tersebut, namun, ada rumor lain yang mengatakan bahwa Yunho akan di casting untuk film yang berjudul맨땅에 헤딩 [ script by Kim Sol-ji, directed by Park Sung-soo ] yang akan disiarkan di MBC pada bulan September nanti.,,

맨땅에 헤딩 menceritakan tentang 2 orang pemain sepak bola yang akan masuk ke Liga Premier Inggris.,,, Yunho disebut – sebut akan menggantikan Kim Rae Won yang akan ikut dalam “wajib militer”..,,

Namun, lagi2, rumor tersebut di bantah.,, bahkan langsung oleh spokesperson film 맨땅에 헤딩 tersebut.,,

Spokesman : “Rumor bahwa Yunho akan menggantikan Kim Rae Won, sangatlah tidak berdasar..,, Kim Rae Won akan tetap melaksanakan kewajiban – kewajibannya [ dalam film ini maksudnya] sesuai dengan aturan yang berlaku”

source: CBS + Newsen
summarized + trans: sharingyoochun@wordpress
Indo Trans : leader-sshi

*** Yay..,, sayang sekali..,,, T-T

0 comments:

Post a Comment